Welkom - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Tom Schepers - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Hapert, Nederland van Tom Schepers - WaarBenJij.nu

Welkom

Blijf op de hoogte en volg Tom

02 September 2014 | Nederland, Hapert

Mijn naam is Tom Schepers ik ben 19 jaar en kom uit de Brabantse gemeente Bladel. Aanstaande maandag begin ik aan mijn nieuwe school in Brisbane (Australie) en om iedereen op de hoogte te houden leek een blog me wel een goed idee. Ik heb geen idee hoeveel ik erop ga zetten misschien blijft het wel bij deze ene blog of misschien zet ik er een keer in de week wel iets op.

De reden dat ik heb besloten om het komende jaar naar Australie te gaan is omdat ik na het afronden van mijn mbo geen idee had wat ik wilde studeren en ook nog niet wilde gaan werken. Een tussenjaar in het buitenland leek me erg tof en omdat ik graag vloeiend Engels wil leren spreken was een taalschool de perfecte oplossing. Morgenmiddag begin ik aan m'n reis en vertrek ik vanaf Dusseldorf waarna ik via Wenen naar Thailand vlieg waar ik 3 dagen zal verblijven in Bangkok, dit zodat ik alvast wat kan wennen aan het tijdsverschil en zodat ik niet aan een stuk door moet naar de andere kant van de wereld.

De school waar ik naartoe ga is onderdeel van de internationale organisatie EF en heet EF Brisbane. De eerste tijd zal ik bij een zogenaamde host family verblijven en later misschien naar een appartement gaan.

Ik denk dat ik een volgend verslag ga schrijven als ik in Thailand ben.
Adios

  • 02 September 2014 - 20:07

    Jelmer:

    Woww heel vet Tom! Had ik nooit eigenlijk achter jou gezocht dat je dit wou gaan doen! Wel een vette uitdaging ;) Succes man ik hoor het wel

  • 03 September 2014 - 08:23

    Ed Latiers:

    Heel veel succes en plezier komend jaar en laat maar wat van je horen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hapert

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2014

Gold Coast, Fraser Island & Koala's

13 September 2014

Eerste week Brisbane

06 September 2014

Bangkok

02 September 2014

Welkom
Tom

Dit is mijn blog over mijn ervaringen in Australie.

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 11708

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: